coolqh

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Eriksson - 21 september 2010 13:13

Idag är det Internationella Alzheimersdagen! Jag har lila på mig för min mamma och alla som är drabbade av alzheimers -sjuka som anhöriga! Hästarna, hundarna och katterna tycker att det är fint iallafall   


  

Av Anna Eriksson - 20 september 2010 15:55


      


Samma träd...annan vy!

  




Lillstrumpa på väg upp för benet!


    



       


    

Av Anna Eriksson - 20 september 2010 15:50

Prinsessan Dixie av Mjöserud



       


  


    


Dix och Guinness


      

Av Anna Eriksson - 20 september 2010 14:04

Måste bara lägga ut lite bilder här ändå! Jag kan bara inte låta bli!!!


Först och främst.... öronföring går i arv. Tydligen.   


    


  


Cluanna, en av de vackraste varelserna på denna jord. Helt otroligt att jag har ALLA dom varelserna för övrigt!   

      


En annan, Mackan

  


Och så en jäkla massa Claudia! O lite Kajsa. Ett mindre urval av korten i pixboxalbumen jag länkade till i förra inlägget   

                        


Nu ska jag sluta!


Av Anna Eriksson - 20 september 2010 13:51

Har uppdaterat några pixboxalbum... Bland annat:


Claudia, Sessan&Kajsa, Cluanna... klicka på albumen nedan så kommer du dit!

Av Anna Eriksson - 16 september 2010 14:07

Tips på prisvärda grindsystem eller ännu hellre, begagnade sökes! Av denna typ, som används till boskapsfållor, rundkoraller etc.

    


Vi ska dela av en hall, ca 7 meter och behöver en eller två sektioner beroende på längd plus grind. Vill helst inte ha en sektion med dörr i utan en separat teleskopgrind/slaggrind eller liknande, typ:

  


Så, har du tips på begagnade grindar eller vet vart dom är billigast maila mig! coolquarterhorses@telia.com


Av Anna Eriksson - 15 september 2010 14:54

Fina resultat på Paintchampionatet på Grevagården!


Allas "vår" Impressive Oliver -aka Ollie- pappa till Willy, Diwa och Lassie och tillika en häst jag har förmedlat var ute på sin allra första tävling, med sin nya ägare Anna Hagg Drougge som också var ute på sin allra första show! Och det gick ju strålande, Vinster för båda domarna i haltern och 2x Grand Champion!!!

STORT GRATTIS, jättefint visat!!!

      


Kristin Stern och April Skip N Zip var också med! I NSBA LongeLine blev det en vinst och en 2-a placering! Stort Grattis! April blir bara finare! Och Kicki ser rätt nöjd ut! :-)

    


Dessi tävlingsdebuterade också med Dynamiclopinlarhonda, både i halter och pleasure! Mycket modigt och med bra resultat, bla 2-a placerade för båda domarna i AQHA Amateur pleasuren! Ett mycket fint ekipage och vad gör det om man tappar pizzakartongen i haltern om hästen ställer upp sig så fint? Fast nästa gång sitter pizzan också eller hur?

    


Sedan hade vi ju våran Coolduino -aka Bosse- som var med tillsammans med sin nya ägare Maria Andersson (se tidigare inlägg!) Dom gjorde en jättefin insats i haltern och placerade sig 2:a och 3:a (rätta mig om jaghar fel!)

    




Bilderna är klickbara och dom flesta är tagna av Hanna Sievers, den sista bilden på Ollie och Anna är tagen av Desirée Jangelind!


Stort Grattis till alla!

Av Anna Eriksson - 13 september 2010 15:27



Dagens busfrön...


      

   

Love you momma.....


  

Lurvig och hög rumpa!



                     

Fler söta bilder i Claudias album!!! (klicka på albumet nedan så kommer du dit)


Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards