coolqh

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna Eriksson - 16 juni 2012 10:20

...skrev jag detta inlägget: http://coolqh.bloggagratis.se/2008/06/16/779419-jackpot/


För fyra år sedan satt jag här med väldigt ont i axeln och med en nyfödd spräckig liten parvel i hagen.





GRATTIS på födelsedagen och GRATTIS på namnsdagen AXEL och GRATTIS till att du hittade din människa!  Vi är så stolta över dig!


   


Av Anna Eriksson - 9 juni 2012 11:55

                 

 
Av Anna Eriksson - 9 juni 2012 11:36

För att ni inte helt ska ge upp om mig och den här bloggen så bjuder jag på ett bildbombs inlägg med de två små gossarna i mitt liv. Jag har allt några bloggar på lut men har  inte riktigt funnit inspirationen att skriva ner dom riktigt än, plus att det är så mycket att göra nu med betäckningssäsongen osv. Till råga på allt gick jag och vred knä't ur led så nu är det kryckhoppning som gäller, något jag är fullständigt talanglös för ska tilläggas.... Jättebra mitt under en av de mest hektiska tiderna på året... murphys lag eller nåt. Men det går hyggligt, ortopeden på måndag! Håll tummarna!


So here we go.... håll till godo. Alla små bilder går att klicka upp. Lasse är nu 2 månader och Stig är 3 månader.




 



 

               

 

       

   


 



  Bonusbild....

       

   


   


Av Anna Eriksson - 2 juni 2012 14:07

 


Linnéa och Axel, vilket par! Går från klarhet till klarhet!

Resultaten från deras första riktiga tävling (APHA+NSBA) blev ju över all förväntan! Som tur är har Linnéa och Axel en egen papparazzi så det är nästan som att vara på plats och se själv. Men jag önskar ändå att jag var där och såg Linnéas första APHA trail (i deras första tävling med trail överhuvudtaget) scora 71 POÄNG!!!!!!!! 

 

Inte så illa pinkat för den lille 4-åringen på sin första riktiga tävling, eller vad säger ni? Berömmet går naturligtvis till piloten som är så himla duktig på att träna och vara med på clinics.


Tack Maren Tranget Antonsen för bilderna och filmerna!


APHA Open Halter 1

APHA Open Trail 1/1 (1-a placerade under båda domarna) (scoring 71 p!!!)

APHA Open Western Pleasure 1/1 (1-a under båda domarna)


NSBA Showmanship 1 plac

NSBA Horsemanship 1 plac

NSBA Non Pro Trail 1 plac
 
All Breeds Open Trail 3-e plac + 4-e plac


APHA Open High Point vinnare -dvs showens bästa paintekipage och vinnare av pengar och exklusiv klocka!!!


Såhär ska det se ut!

 


Här är Axel och Linnéas APHA trail ritt!


     


Slutligen en superfin liten film som Maren satte ihop. Man kan ju inte annat än att torka en tår....

 


Av Anna Eriksson - 2 juni 2012 14:00

Supergrattis till de fina resultaten Britta, ägare Ulrika Lindell och tränare Håkan Forsström!

Så roligt att höra att hon skötte sig så bra! Britta kan nu titulera sig AQHA performance point earner :) 


Bilderna är tagna av Elin Stjernstedt.


AQHA jr Western Pleasure (ryttare Håkan) en 2-a och en 3-e placering!

All Breeds Western Pleasure w&t (ryttare Ullis -i ett STENHÅRT startfält med rutinerade ekipage som även tävlar AQHA/APHA jr/sr samt NSBA...) 7 placering!



En trött "trooper" med hög arbetsmoral ända in i kaklet! <3 Bra jobbat!!!


     




Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards