coolqh

Alla inlägg under mars 2013

Av Anna Eriksson - 9 mars 2013 19:40

Ja inte jag då, men detta samlade jag ihop och lämnade till en trevlig lastbilschaffis som heter Jimmi på fredagsmorgonen. Tyvärr var det ingen som hakade på och lämnade mer grejer här men jag tycker jag fick ihop en ok mängd iallafall, det blev 3 sopsäckar och en flyttkartong med grimmor, hästtäcken, hundtäcken, matskålar, mediciner, sprutor, kanyler, sårvårdsprodukter, munkorg, löpskydd, borstar, kardor, benpaddar, flughuvor, bajspåsar mm...ja och inte att förglömma, Svensk CHOKLAD till personalen som ska vara mycket eftertraktat! :)


Jag är en samlare, som alla  mina nära vänner vet. Och jag HATAR att slänga saker.... men vilken bra lösning av problemet detta blev!!! :)


 

Av Anna Eriksson - 1 mars 2013 18:41

Jag kommer att samla in grejer till föreningen DogRescues resa till Rumänien.


Jag kopierar helt enkelt deras text rakt av:

Nu är det äntligen dax att börja samla in saker till lasten i april till Rumänien. Saker som denna gång kommer att gå ner är främst:
Hund -mat, -schampoo, -borstar, -leksaker, -godis/tuggben, -matskålar praktiska saker till hundar & katter. Till hästarna i åsnehägnet behövs mat och praktiska saker, lindor till benen, träns, täcken. Tänk på att dessa hästar inte rids eller körs utan lever fritt i hagar.
Medicinsk utrustning/material är också varmt välkommet då vi erbjuder gratis vård till den fattiga befolkningens djur. Medicinsk materiel av precis alla slag även mediciner med utgånget bäst-före-datum, handskar, skalpeller, plåster, bandage osv osv osv.,

Samla ihop saker och pga platsbrist tidigare så kommer vi lägga ut adresserna sakerna ska skickas omkring den 15 mars, men börja samla saker så allt är klart när lasten ska samlas!

--------------------------------------------------------------------------------

Om du inte har saker som du kan skänka men ändå vill hjälpa ner, kan gärna sponsra själva lasten. Sätt in ditt bidrag till 614-9066 och märk inbetalningen "lasten".

Tusen tack på förhand!

 

*

 

Såå mina vänner.... vad har ni som ligger där o skräpar i den vägen? De flesta djurfolk är väl som jag, samlare....

Jag kommer att samordna en transport från Mariestad eller Töreboda, någon gång innan transporten går från Södertälje runt den 15- mars. Så har ni grejer att skänka, lämna dom här!

 

Eller om ni är någon annanstans i landet, gå in på DogRescues facebooksida och kolla hur transporterna går i landet!

 

Kom igen nu vänner så gör vi en insats!

 

 



Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards