coolqh

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Anna Eriksson - 4 april 2008 21:34

Som med alla dagens bilder har jag Hanna Sievers att tacka för dom. Tackar!



Av Anna Eriksson - 4 april 2008 21:33


Cluanna går igenom pleasureformen med Britta...



Av Anna Eriksson - 4 april 2008 21:32

Jatack om Sessan får välja......


I magen ligger Emils lille son/dotter...vi väntar.....



Av Anna Eriksson - 4 april 2008 21:31

...dom ÄR snälla.... faktiskt!


Hanna tog bilden!



Av Anna Eriksson - 4 april 2008 21:13

Såhär kan en vanlig dag hos "sorrel-ligan" (fux med bläs-ligan) se ut....


Hanna tog bilderna!



Av Anna Eriksson - 4 april 2008 20:56

Jag har flera nya kanonfina hästar för förmedling, jag hoppas kunna få ut dom på hemsidan snart!


Bla:

4-årigt Quarter sto, grey Pleasure-Halter-Allround e: HG Skipster ue: Invitation Only, riden

13-årigt Quarter sto främst till avel men även välutbildad och snäll att rida, sorrel  reiningstam

16-årigt Appaloosa sto reining-allround, väl grundutbildad, supersnäll att rida och hantera!

1-årigt Appaloosa sto passande reining/cowhorse

1-årig Quarterhingst, red dun reining-allround

9-årigt varmblodssto bra ridmodell, allround

4-årig Quartervalack, red dun, Reining-stor potential, väl grundutbildad och tävlad, ROM Halter! För den seriöst satsande tävlingsryttaren!!!

4-årigt Quartersto, sorrel, reining/cowhorse Grundriden.


Som sagt så ska jag försöka få ut info om dessa hästar och fler så fort som möjligt, men om intresse finns redan nu så hör av er!!!


Även showkläderna står på kö att komma ut på hemsidan, lagom till tävlingssäsongen!!!


Håll ut!



Förra helgen var jag i Grästorp och tittade på clinic med Manuela Witt. jag ville komma ut och få lite inspriation inför den stundande säsongen, och prata lite med alla som man inte sett sedan förra året! Det var mycket givande, jag var hemifrån i 14 timmar och åkte hem med ett huvud som höll på att sprängas av all information, samt anteckningsblocket fullt med anteckningar!

Jag kommer definitivt att vara med för Manuela i år!


Dagen efter var jag och "fotograf" Dessi till några kunder (tillika mkt goda vänner) och fotade deras hästar som jag har fått förtroendet att sälja åt dom. Det var som alltid mycekt trevligt!

Tack Dessi för hjälpen och resesällskapet!


Imorgon kommer våran nya häst! Mer tänker jag inte säga om det men bilder och info kommer givetvis så småningom!

Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards