coolqh

Alla inlägg den 1 december 2007

Av Anna Eriksson - 1 december 2007 18:10

Jag hatar regn! Och jag hatar lera!


Så, det är väl det enda jag behöver säga om den saken. Det lär ju inte bli torrare för att jag gnäller.


Det blev en trevlig dag iallafall. Annki och hennes syster Karin var här hela dagen. Annki hade tagit med sig mat och fixade i ordning en middag! Det är inte varje dag man blir bjuden på mat av sina gäster, men gott var det! Tack så mycket Annki! Och tack för trevligt sällskap och hjälp med diverse! *bugar och bockar*



Igår när jag var ute i skogen och red förundrades jag återigen av våra lyxiga ridmöjligheter! Att de var så bra hade jag faktiskt ingen aning om när vi köpte detta stället! Men GUD så mycket det är värt!

En ridbana kan man bygga, men bra möjligheter till uteritt kan man aldrig fixa till hur mycket pengar man än har! Det är ovärdeligt!

Vi bor på sandjord, och det finns hur mycket vägar som helst! Alltså rena sandvägar, milsvida! Man kan rida precis hur korta eller långa rundor man vill, utan att behöva rida på samma väg nångång eller vända någonstans! Det finns grustag coh sandbackar att klättra i, massor av hinder och nedfallna träd om man vill hoppa, långa långa sandvägar att galoppera fram på, till och med naturliga OCH anlaggda ridbanor mitt ute i skogen där man kan skolrida. Helt sanslöst! Vi skulle kunna rida till Askersund på sandvägar om vi skulle vilja.

Vi kan rida till två ridhus utan att behöva använda stora vägen.

Vi kan rida ner till sjön och bada.


Mitt största problem är hur jag ska kunna utforska alla vägar och rundor, så att jag inte missar något!

Snacka om att vara lyckligt lottad!


Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards