coolqh

Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Småsmulor

Av Anna Eriksson - 28 mars 2008 11:25

Inatt överraskade Smulan mig minsann!


Hon burkar alltid ligga o sova under mitt täcke och så även inatt men jag tyckte allt att hon örade runt lite mer än vanligt!

Hon har ju blivit omisskännligt rund om magen och jag har minsann kännt små bebisar där inne, men så stor tyckte jag inte att hon var än. Och hon är ju ändå väldigt smal sedan hon var iväg på sitt lilla äventyr så jag trodde allt att det var ett tag kvar...


Icke sa nicke.... jag vaknade under de tidiga morgontimmarna av "något" och då hade hon redan fött sin första lilla småsmula, precis brevid mitt ansikte! Så det var bara att försöka bädda lite med filtar och vänta. En till kom det! En svart/vit och en sköldpadda, precis som Custer och Skorpesmul.


Nu tror jag inte att det kommer några fler och Smulan med barn ligger och vilar upp sig i sängen!


Nu ringde grannen om ett får som syns på fel sida stängslet så nu måste jag ut på fårjakt!

 
 
Barbro

Barbro

28 mars 2008 13:21

Men jösses vad skriver du?? Valpar??? ÅÅÅÅ jag vill ju med ha.... Vart är bilderna då??
Grattis Anna.
B

http://www.hastbacken.zoomin.se

 
Ingen bild

Thina

28 mars 2008 14:39

hihi vilket uppvak en äcklig liten råtta (ja jag vet att dom blir söta) intill ansiktet. blä. Men funderar starkt på att skicka mina katter till dej för här händer ingenting. KRam

 
Ingen bild

Anna

28 mars 2008 14:51

Barbro, kattungar , inte valpar :-D

 
Ingen bild

katarina

28 mars 2008 17:26

Grattis till de små smulorna.
Mmm vad mysigt med smått!!

kram Katarina

 
Ingen bild

HaNNa

28 mars 2008 17:43

Grattis till utökningen av familjen!
Jag mailar dig bilderna.

 
Ingen bild

Dessi

28 mars 2008 19:44

STORT GRATTIS!!!
ska bli jättekul o se dom sen!
Många Kramar!!

 
Gunnel

Gunnel

28 mars 2008 22:04

Grattis!
Åh, lilla Gullmaj Smulpaj, duktig flicka!
Vem kunde tro det i påskhelgen...

Kramisar!

http://frump.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mika

31 mars 2008 09:23

Annaa!
Jag vill se bilder på de små smulorna :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Eriksson - 11 augusti 2015 21:40


...att du har en fin sommar! Remember:  

Av Anna Eriksson - 29 augusti 2014 18:17


Ja här händer det ju inte så mycket tyvärr, ber om ursäkt till er som faktiskt läser denna blogg och som jag vet är intresserade! Jag har haft en väldigt tuff vår och sommar och då orkar man inte riktigt dela med sig av allt som händer, än mindre skr...

Av Anna Eriksson - 16 mars 2014 13:09

Är det etiskt försvarbart att föda upp hästar? Det är en fråga som ligger och skaver i mitt bakhuvud hela tiden. Jag skulle så gärna vilja svara ja på den frågan, av den enda anledningen att jag älskar avel och uppfödning, det är min passion. Men jag...

Av Anna Eriksson - 18 november 2013 13:38

TILL MIG!!!! Hur bortskämd är inte jag då!!! Handstickad tröja o blingig pleasuremössa från underbara Linnéa i Norge, Axels ägare. Axel som för övrigt är helt frisk och på G, jag har hört det ryktas om galoppombytesserier, Western Riding nästa! Jag t...

Av Anna Eriksson - 13 november 2013 12:36

Frågade på facebook om vad jag skulle skriva om när inspirationen tryter och tar gärna emot förslag på det! Bara jag har ett ämne brukar hjärnan spinna igång på högvarv och tangentbordet glöder! Förslagen jag har fått hittills är både roliga och s...

Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards