coolqh

Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Anna Eriksson - 11 januari 2008 23:01

Ja, mitt finger är fortfarande kass och jag är AStrött så jag tänker bara skriva en kort inforuta om någon kan tänkas vara intresserad....



Idag har hovis varit här, vilket är alltid lika trevligt! Jag har verkligen ahft tur, världens bästa hovis har vi! *bugar och bockar*

Dessutom är han internationell filmstjärna! *tipsar om Arn* ;-)


Tack Jocke, för bra jobb och trevliga pratstunder! Vi uppskattar dig!!!


Sedan kom Monica och Katarina. Katarina och Anders begav sig till skogs för att bygga svetthydda för sina stundande kurser, och Monica hade tagit med sig laser och akupunktur-el-mojängen för att behandla ett par hästar. Det var Sheya och Sessan som stod på tur, och det var mycket intressant!

Det är alltid lika intressant när man får sin känsla och tankar runt ridningen/träningen bekräftade av någon annan ur en annan infallsvinkel, och det fick jag verkligen idag.

Både Sheya och Sessan kommer nu att få en varsin intensiv behandlingskur.


Två finfina travare har kommit hit för utbildning och försäljning!

Det är Bella, svart sto 11 år och Akinom, brunt sto 8 år. Båda behöver lite ridning men det är mycket trevliga allroundhästar som är värda att se!


Tja, i övrigt har jag säkert en hel massa att förtälja, men nu ska jag hoppa isäng, för här fölvaktas det nämligen! idag var första beräknade fölningsdag (330 dgr) för Cluanna och det börjar sannerligen närma sig! Juvren är sprängfyllda och magen har "ramlat" på plats... Återkommer givetvis så fort något händer!!!


Ja just det, Karl-Petter ska vinna Let's Dans!!! Coolaste av dom alla!


Godnatt!


Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards