coolqh

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Anna Eriksson - 28 mars 2009 18:36

Cluanna är nu under igångsättning, äntligen!


Jag säger bara....vilka gångarter!!! Underbara häst!!!


Vacker som få....


Sandra och Cluanna




Extended jog?



Av Anna Eriksson - 28 mars 2009 18:28

Diwa Hårfagre, tar sig för varje dag! Håret faller i sjok..... (vilket man tydligen ser på det rosa runt ögon och mule) men vänta bara!!!

Snart är musklerna där, pälsen av och damen har fått sig ett vårbad! 

 







Icke att förglömma..... härliga Luisa!!! Något rund om magen för dagen men hur många ston kan man beskylla för det med en 9 månaders fölunge vid sidan?!?! Nästa  år blir det ett hunterföl! :-) Detta är ett av de underbaraste ston som denna planeten har äran att bli befolkad av!



Luisa njuter av solen! Visst ser man att det är dags för sommartid inatt?! NOT!!!



Mackan tar sig ett smakprov av aspen...

Av Anna Eriksson - 28 mars 2009 18:21

Sandra gosar med tjejerna

Mackan, Sandra och Britta


...mest Mackan som gosar. Sandra o Mackan gillar varandra :-)


Sandra och Mackan gosar, Britta tittar på något och Cluanna hoppas att ingen ska börja pussa på henne! 


Söta tjejjer! Vad dom tittar på vet jag inte...


 

Vackra Cluanna....


Hästar, hästar, hästar!!!


Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards