coolqh

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Anna Eriksson - 14 september 2009 10:48

Lite gratulationer är på sin plats nu känner jag!



Först till Klaus och gänget på CC Showhorses. Vackra Burnin The Rail gjorde fina resultat på West-Futurityt i Tyskland och tog bland annat hem en 3-e placering i Hunter Under Saddle med Ute Hesse i sadeln. I Pleasure futurityt kom dom på 4-e plats.

God job Ute and Burnie!!!

Burnie är Kids lika gamla halvbror (e Justa Tad Rad) och det känns skönt att veta att han är väldigt sparsamt riden, då finns det hopp för oss också :-) hehe

Visst är han snygg, Looks like a million dollar!

  



Även Kids helsyster, dvs Cluannas 2004 sto, (också efter Justa Tad Rad) var med och gjorde bra ifrån sig i Maturity och AQHA klasserna med bland annat en seger i Hunter Under Saddle. Miss Radical tävlas all around i open och amateur. Vacker som en dag!

  

Förutom dessa två fanns det flera JTR avkommor som gjorde mycket bra ifrån sig!



En annan JTR avkomma som det går ganska bra för är ju Just Jazz N Jam. På Danska Mästerskapen knep han de sista poängen han behövde för att bli AQHA Champion Open (och  snart amateur också)!!! -eller ja, med råge och en Grand Championship titel på vägen. Stort Gattis Malin!!!

  



Nu har jag skrytit tillräckligt om Kids duktiga syskon så nu får jag väl skryta lite om Brittas också....

Det var nämligen Dont Dress Me avkommor som knep både guldet och bronset i prestigefyllda Pleasure Celebration i Tyskland!!! GC Dressed In Gold vann med Stefania Ugolini i sadeln och Dress Me Elegantly kom 3-a med Massimiliano Guerri som pilot. Hur snygga som helst! Jag är så glad att jag har en egen liten dress i stallet!!! Liten och liten förresten, hon är nästan lika stor som sin bror nu *fniss*

  


Presentation


Copyright på bilder och texter! Fråga först...
www.coolqh.se
www.coolmind.se

Ima Prime Time

Zips Chocolate Chip - Ima Triples Image

 

Cluanna

Kid Clu - A Louisiana Lady

 

Mac Mercy Leauger

Docs Leaguer - Gators Mercedes

 

Hints Sugar Luisa

Undeniably Hint - BS Elaine Sugar Bars

 

Kategorier

Vädret

klart.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du köpa en quarterhäst som inte var ansluten till Incentive Fund?
 Nej aldrig jag vill ha betalt för mina poäng!
 Nej för jag tror det sänker värdet på hästen om jag ska sälja den.
 Ja för jag tävlar ändå inte.
 Ja om det var rätt häst, trots att jag tävlar.
 Ja för jag skulle ändå inte betala in den årliga premien till AQHA.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

English

Besöksstatistik

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 

Klockan i USA

Forth Worth, Texas +

Oklahoma City, Oklahoma

 


Ovido - Quiz & Flashcards